وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری

وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری
مشاوره رایگان حقوقی،کیفری در مشهد 09030327250 از ساعت 17تا19 (لطفا به ساعت تماس توجه داشته باشید!)
آخرين مطالب

سوال:علی

سلام.من وقتی 17 ساله بودم از کارت بانکی یه نفر 150تومان بصورت شارژ برداشت کردم که توسط پلیس فتا دستگیر شدم و شاکی همونجا رضایت داد وقتی دادسرا رفتیم قاضی وثیقه نوشت و بعد مدتی دادگاه رفتم و قاضی 1سال حبس و 4میلیون تومان بصورت تعلیقی به مدت 1 سال حکم داد که اگه تا 1سال جرمی مرتکب نشم حکم بی اثر میشه و الان 1سال گذشته
ایا اکنون سوء پیشینه کیفری دارم؟ برای استخدام به ارتش یا ارگان های دیگه مشکل ایجاد میشه؟

 

جواب داده شد:

سلام و عرض ادب خیر برای شما سوء سابقه ای درج نخواهد شد و تنها ممکن است در سجل کیفری شما درج شود ولی در گواهی های صادره جهت استخدام در ارگان های دولتی این موضوع لحاظ نخواهد شد. موفق و موئد باشید.



نظرات شما عزیزان:

آرتمیس
ساعت23:53---6 آبان 1395
باسلام من چندماه پیش به همسایه خودم زنی مطعلقه بود پولی بعلت مریضی فرزندش قرض دادم و پس از چند تماس و حضوری پس دادن را با جبران دوستی و محبت و فکر کنم صیغه کردن دوستم با ایشون آشنات میکنم در پیامک های ارسالی که فکر کردنم باتوجه به اینکه مدیر مجتمع هستم هم پول خودم و شارژ مجتمع را میخواهد پس ندهد که منم چند پیامک دوستی و گفتم اگر قرار به صیغه باشه خودت بهتری که اظهار داشت من قول دادم بدلیل حضانت فرزندم خلاف نکنم و حالا از من بدلیل مزاحمت پیامک شکایت کرده و کلماتی که در درخواست شیوه و کارهای که پیشنهاد دادم به دادگاه و مرا به جریمه به استناد مواد 64و66 و 70 و بند الف مواد 83 و 86 و 134 قانون مجازات مصوب 1392 و 641 و 608 قانون مصوب 1375 به جزای نقدی نه میلیون تومان درجه 5 جایگزین حبس شش ماه در حق صندوق و توهین پیامکی اتهام ردیف دوم بابت اون سه کلمه مرا به 74 ضربه شلاق تعزیزی درجه شش محکوم کرده ضمن اینکه در تمامی مراحل پیامک و پیشنهادات به همسایه ها اطلاع داده بودم که ایشون این حرفها رو زده و دادخواستی جداگانه مبنی بر ورود جو.انان به خانه این خانم و برگزاری پارتی و تحقیقات کاملی جمع شده بود ولی قاضی اینها را در پرونده درج نکرده و فقط بخاط این سه کلمه اشد مجازات تعیین کردند ؟
پاسخ: سلام و عرض ادب. همانطور که خواسته بودید ، پاسخ شما به همان ایمیل ارسال گردید. موفق و موید باشید


مهران
ساعت14:18---28 ارديبهشت 1395
با سلام
من و چند مالک دیگر با سازنده ای مشارکت در ساخت نموده و واحدهای خود را تحویل گرفته ایم ولی هنوز سند تهیه نشده فقط بر اساس تقسیم واحد صورت گرفته در قرارداد مشارکت بوده است.
متاسفانه سازنده یکی از واحدهای خود را به دو نفر فروخته و الان شاکی از ما وسازنده شکایت کرده در حالی که ما در جریان معامله نبوده ایم
تکلیف ما چیست
ایا دادگاه مارا هم مقصر خواهد شناخت
پاسخ:با توجه به قرارداد مشارکت که سهم هرکس از آپارتمان مشخص شده است،این موضوع هیچ ارتباطی به شما پیدا نخواهد کرد.موفق و موید باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
: مرتبه
[ پنج شنبه 26 شهريور 1394برچسب:سوء سابقه کیفری,تبعات سوء سابقه کیفری, ] [ ] [ محسن ابراهیمی (وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری) ]
درباره وبلاگ

محسن ابراهیمی هستم،وکیل پایه یک دادگستری، رتبه 4 کانون وکلای استان خراسان سال 92.این وبلاگ با هدف پاسخگویی به سوالات شما دوستان عزیز راه اندازی شده است لذا کلیه کسانی که سوالات، مشکلات و مباحث حقوقی دارند می توانند سوال خود را در این وبلاگ در قسمت نظرات درج ، تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود یا اینکه با ارسال ایمیل به نشانی mohsen.ebrahimi87@gmail.com سوالات خود را مطرح نمایند تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت دارند.دقت فرمایید که سوالات خود را به طور دقیق و البته کوتاه مطرح کنید. پاسخ ها با توجه به سوالات داده می شود، لذا نقص در طرح سوال موجب نقص در پاسخ خواهد بود. پس در نوشتن سوال جدا دقت نمائید. برای مشاهده منابع مطالعاتی بنده برای ازمون وکالت به پروفایل مدیر مراجعه نمایید
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1